torsdag 31. juli 2008

Interrail

Det nærmer seg 1. august, i morgen setter vi oss på toget! 


Jeg skal prøve å ikke ta med så mye. Litt har det dog blitt, sekken er ganske full men ikke så veldig tung. Silje har også pakket sekken relativt full, men vi skal nok få plass til litt shopping også.

Ruta er i utgangspunktet denne:

Københanvn (bare en dag) - Amsterdam - Paris - San Sebastian - Barcelona - Budapest - Praha - Berlin.

Vi satser på å ta mest mulig nattog mellom stedene, for det er lange avstander. Fra Barcelona til Budapest kommer vi til å bruke noen dager, slik at vi tar nattog om natta (!!) og opplever litt av små(?)byene på den franske rivieraen og i norditalia på veien. 

Så nå blir det jo spennende å se om vi holder oss til ruta eller om vi plutselig kaster den på båten.

Stay tuned!

ten-four, over og ut

4 kommentarer:

Åse sa...

Dette blir gøy! Gleder meg stort til å følge med. Kom hjem i dag med full og tung baggasje. Ta ut igjen halvparten av det du har. Så har du det du trenger og mere til. Lover.

Helene sa...

Hei. dere får ha en riktig god tur, gleder meg veldig til å følge dere, ser ut som en veldig spennende reise!!
Pass godt på dere selv! klem klem

Marte sa...

Ta ut halvparten? Guri land, hva skal jeg ha med da...? Hehe, skal ha det i bakhodet før jeg lukker sekken i morgen. Evt. får vi sende hjem litt ting og tang underveis :-)

ProsjektOppussing sa...

god tur!!