mandag 1. september 2008

Hjemme igjen

Ja, da var turen over gitt. Etter et langt døgn på tur der vi fant opskriften på hvordan man kan klare å sove på nattog: Kjør toget på en ferge. Kjør fergen over vannet. Burde være enkelt. Men, etter et døgn på tog var vi rimelig slitne da vi kom hjem i går kveld. Men, mat måtte kjøpes, klær skulle vaskes og folk skulle snakkes med. Må si at det var veldig deilig å komme hjem, spesielt til egen seng! Lenge siden jeg har sovet så godt som jeg gjorde i natt. Og lenge siden jeg har satt så pris på en grå høstdag i Oslo!

Linn og Petter søte, sto klare med dagens avis og melkesjokolade på perrongen da vi kom, og det var utrolig godt å se kjentfolk igjen.

Det skal sies ganske mye om denne turen i ettertid, men det kommer senere. Jeg har ikke fått sett gjennom bildene enda, men det kommer nok fler godbiter skal dere se. Det vi i alle fall skal si for sikkert er at jeg er fryktelig glad for at jeg reiste med Silje og ikke med en kjæreste - det tror jeg hadde gått dårlig! Silje og jeg er nok de eneste som kunne vært på tur med Silje og meg, og vi har klart oss uten å krangle eller bli uvenner! Vi blir sultne og slitne samtidig, og vet når det er best å holde kjeft begge to.

I dag var det pang tilbake på jobb, mye nytt og spennende som skjer nå for min del. Jeg har planer om å komme meg raskt inn i en god rutine (herregud, gør på meg!), og lager i dette øyeblikk fiskekaker til middag (hadde forøvrig brødskive med brunost som matpakke i dag) og skal på trening i kveld. Hvis jeg ikke slukner etter det blir det kanskje en liten gjenforening hos Kaare (en pub, for dere som ikke vet det) utpå kvelden. 

Følg med, snart kommer det mer bilder og noen tanker om turen, når jeg har fått den litt på avstand.

:o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg følger med! Jeg følger med!

(navnelinkbilde: sim salabim som venter på at du skal komme og drikke smoothie)