onsdag 13. august 2008

Det er varmere i glohaugen...

Jeg husker ikke helt hvem som sa det, lurer pa om det var trollet. Men han kan ikke ha varet i Barcelona. Det er helt sinnsuykt varmt her! Heldigvis er det litt vind sa vi klarer oss fint! I gar var vi pa stranden etter at vi hadde sjekket inn pa hostellet, og sa gikk vi pa kino pa kvelden, en deilig og avslappende dag. I dag er det litt skyete, sa vi skal proeve a finne et sted a vaske litt toey.

Det gar ikke ann a legge ut bilder pa denne pcen, men jeg skal preoeve a finne en jeg kan fa gjort det pa snart.

Haper alt er bra hjemme, kunne noen gitt oss en liten oppdatering pa OL kanskje, vi har ikke fatt med oss noe!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Heia MartingsMoldings!

Ser ut som dere koser dere masse på tur. Må si meg enig med de andre her, legg ut flere bilder!

I Trøndelag er alt bra, ferien er slutt og hverdagen har tatt over. Men godt å starte på jobb. Bilen ble stående igjen i Oslo etter ferien, men fikk hentet den i forrige uke. Lang og morsom historie som du skal få høre senere.

OL-oppdatering:
Har akkurat sett håndballkamp (kvinner), Norge vant 35-19 over Kazakhstan :) Norge spiller godt!
Ellers er det mye bra turn. Kvalifisering i rytmisk gymnastikk begynner ikke før de siste dagene av OL.
Og Tufte er i OL-finalen!

Ha det supert videre og jeg gleder meg til mer bilder og historier fra turen :)

Klem fra Kristin

elin sa...

Ser at du har blitt litt OL-oppdatert! Jeg så på Tufte i dag morges, så jeg vet at han er til finalen. Mye regn&torden idag, men har gått til Gålå. Ferien lakker mot slutten..... Kos dere videre, mange mammaklemmer

Anonym sa...

Det var prinsessa som sa det, så da passer det jo bra at du sa det også!

Anonym sa...

Jeg har ikke tv, men kan gi deg skitne detaljer som at Kina får pene unger til å stå og mime sanger for publikum, med stygge ungers stemmer. Og at de hadde no mystisk datakræsj som gjorde at en prosjektor viste en feilmelding på innsiden av taket i et digert telt, og at journalistene blir jaget av politimenn, og at myndighetene glemte å lage soner der man fikk lov til å protestere mot ting.

Jeg vet noe innenfor sportene også, altså. Vi er ganske kjempegode men ikke gode nok (menn), samt hittil veldig gode (kvinner) i svømming. Vi er hittil forfryktelig gode i håndball.

Av andre ting vet jeg at Mark Chapman er nektet prøveløslatelse igjen og at verdens høyeste dame er død. Og at iPhone har en killknapp.

Det var dagens nyheter.

Jeg tilbragte en del tid sånn som du ser på navnelinkbildet, fremfor å dra på Øyafestivalen. Var digg med fridager. Neste år tror jeg at jeg bare kjøper dagsbilletter og selger de jeg ikke vil ha.

Hilsen KoneLinn.

Cbastus sa...

Da har jeg med litt hjelp fra Linn og en kollega malt Georgiasaken ned til en setning for deg: Krig er fælt.

Men sånn for å oppsummere litt mer nøyaktig: Sør-Ossetia ønsker å trekke seg ut av Georgia og bli med i Russland. Georgia setter inn militæret for å kue befolkningen, Russland rykker inn i Sør-Ossetia og to andre deler av Georgia for å forsvare sine interessere samt muligens knuse Georgisk militære slik at de ikke kan angripe Sør-Ossetia om de erklærer seg uavhengig.

USA og EU kan ikke mekle fred da de blir sett på som partisk, Russland sier de vil støtte hva nå enn Sør-Ossetia og Georgia blir enige om.

Antatt 1600 døde. To boligblokker er bombet av Russiske fly. Sør-Ossetia har 50/50 med russere/georgianere (om dette er rett begrep) så forholdet mellom de etniske gruppene er anspent men det skal ikke ha forekommet etnisk rensing.

Georgia ligger i Asia på grensen til Europa (Russland), mellom Svartehavet og Det kaspiske hav: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/LocationGeorgia.png

Krig er fælt.

Ellers kan jeg fortelle at det er oppholdsvær i Sykkylven, omsetningen til Ekornes har gått ned i Norge men opp på verdensbasis, at jeg skal klippe meg i dag, er sulten og har en venninne i USA med bursdag på samme dag som meg.

elin sa...

Fint at Sebastian oppdaterer deg på annet en OL! Og jeg er enig; Krig er fælt. Ikke noe annet å si, og jeg har vært både sinna og oppgitt for dette, som er helt unødvendig! Egentlig.
Har sykla til Gålå idag og bada på veg hjem. Ferien går ugjennkallelig mot slutten, mandag er det jobb igjen. (Sukk)...
Ha en fortsatt fin tur, pass på hverandre. Klemmer fra mamma

Anonym sa...

hei Moll! Tufte vant vårt første gull!
Håper dere har det bra, er glad jeg slipper varmen..Vi har faktisk fint vær her i heimbygda, og en liten forkjøla febervarm kakkelovn i senga. Stakkars. Men ellers har vi det fint. Klem Gull & Lillegull