fredag 8. august 2008

San Sebastian


Jaja folkens, da var vi i San Sebastian. Slik sa vi ut i dag tidlig, etter en natt mer eller mindre uten sovn pa nattoget fra Paris. Byen er flott, stranda er stor og vi bor i en leilighet midt i gamlebyen sammen med masse andre backpackere - veldig hyggelig.Vi har tydeligvis havnet midt i en pirat-nasjonaldag (eller noe annet, noe med friheten til Baskerland, skal prove a finne ut mer og komme tilbake til det, goy var det i alle fall).

Tilfeldigvis bor da ogsa kusina til Gerdur, som jeg gikk pa skolen med fra 1 til 5 klasse her, fra Island. Jeg kjenner en person i Isliand, og tror dere ikke jeg moter kusina hennes i San Sebastian.

Na skal vi ut og drikke litt ol sa vi kanskje ikke kjenner hvor solbrente vi er...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dere er så søte! Og nå har jeg allerede skrevet langt en gang så denne blir kort.

Makan til mye rare ting dere tilfeldigvis dumper borti, dere må ha valgt helt perfekte dager å reise videre på.

Mer bilder. Fler bilder. Mye bilder.

!!!

Linn

Anonym sa...

Hei Martings!

Ser jo ut som dere har det virkelig greit!!!! Her er hverdagen i full gang - liker det også jeg! Dere må fortsette med å nyte alle opplevelsene - bli solbrente og være glade piker!!!!
Stoooooor klem fra mettings

elin sa...

Prøver igjen. Bra m superjentene? Fjellklemmer fra moder'n

Cbastus sa...

Jeg synes dere ser herlig freshe, som alltid.

Pirater, islendinger og lø! Maken :) Fant dere ut hva piratgreiene var for noe? Jeg har lyst til å reise dit til neste år om det skal være pirater der da også.

Har dere fått surfet litt da? Har hørt rykter om godsurfing i San Sebastian (forøvrig fra deg Marte).

Og til slutt ennå et spørsmål: Følger dere fortsatt den opprinnelige planen?

Fin fin blogg. Vi følger med i spenning :)