mandag 11. august 2008

Mornings!

Dette blir en post uten bilder, for vi er pa vei til stranda na. Vi skulle egentlig dra til Barcelona i gar, men toget var fullt, sa vi drar i kveld. San Sebastian har vaert helt fantastisk! Herlig vaer og ikke for varmt. Vi har vaert noen timer pa stranda hver dag, gatt litt turer og drukket litt oel. Moett masse nye mennesker har vi ogsa.

Vi har ikke surfet, men det er mange som gjoer det her. Vi har ikke funnet ut hva de pirat-greiene var enda, men vi har i alle fall kommet hit pa rett tidspunkt! Denne uken er det nemlig en slags festival, eller fiesta grande som de kaller det, som er hvert ar i uken rundt 15. august. Det innebaerer masse musikk i gatene, alle er ute hele tiden og hver kveld er det fyrverkeri - det er faktsik en internasjonal fyrverkerikonkurranse! Nyttarsaften hver kveld - det er helt utrolig a se pa!

Na skal vi bare pakke ferdig sekkene vare og ga pa stranda. Skal prove a fa lagt ut litt bilder nar vi kommer til Barcelona, jeg vet dere gjerne vil se hva vi driver med.

Linn: Vi kom oss aldri lenger enn til foerste niva pa eifeltarnet, og det var skikkelig sent pa kvelden, sa vi fikk aldri sett etter enrique. (er det sann det skrives?) Og nar det gjelder eifeltarnpasta, sa har jeg ikke kjopt det dessverre. Ikke at jeg lette sa veldig, men vi fant det ikke noe sted. Tror ikke det hadde overlevd hjem uansett.

Haper alt er bra med alle der hjemme, og at vaeret har bedret seg for dere. Vi savnder dere alle selvfoelgelig, men vi koser oss masse pa tur! Barcelona neste :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner dette m blogg helt.... Men det ser jo ut som om dere har det fint! Her starta dagen m sol og finvær, SH-kampen og morrakaffe. Nå øsregner det. Kos dere og nyt livet, kjempejenter. Klem fra mamma

Marte sa...

Syns du er flink jeg mamma! Imponert over at nettet funker sa bra pa hytta altsa. Klemmmmer

Anonym sa...

Her har det vært skybrudd i hele ettermiddag, så nå kan vi ta svømmeknappen på tunet! Men jeg rakk å sykle til butikken før det begynte. I morgentidlig er det klart for å heie på Tufte i OL. Kos dere, nyt varmen. Mammakveldsklemmer

Anonym sa...

Lemmane heiter "skodder".
Vil du vaere med på REM-konsert??? Knut er paa obligatorisk tur i Jotunheimen (stakkars!!??) Den er onsdag - trur eg!
Hels til Silje!!!
KELMMM :o)