torsdag 7. august 2008

Paris; je t'aime

Her sitter vi og koser oss pa en kafe, siste dagen i Paris. I kveld drar vi fra regnet til sommer og strand (forhapentligvis) i San Sebastian. Her kommer noen bilder fra disse dagana i kjaerlighetens hovedstad.


Eifeltarnet. Vi var det veldig sent, sa toppen var stengt, men det gjorde egentlig ingen ting...


Husbat pa Seinen. Ogsa et sted vi skal bo :)

Fusball for fulle lag!!

Frokost pa operatrappen :)



Show pa trappen til Sacre Cour (riktig Linn (franske tastaturer har ikke sporsmalstegn...)
Vi toger videre, dere horer snart fra oss igjen!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Turen ser smekker ut så langt. Sitter hjemme i Bodø og ser på åpningsseremonien til OL med lille My på fanget :)

Anonym sa...

Sacre Coeur :-)

Smask!

Navnelinkting: Sim som sover. Verdens beste katt.

Anonym sa...

Hola igjen, wifey og konekusine.

Øya har stjålet mye tid, men i dag skulker jeg hele festivalen (til og med My Bloody Valentine som jeg elsker! Hva skjer?) og spiser rista brød og drikker sjokolademelk og skrur av og på strømmen til naboen fordi de spiller dårlig musikk. Veldig spennende å løpe ned trappene etter å ha fiklet med sikringsskapet deres :-) Det må du bli med på en gang.

Intet nytt under solen (eller regnskyene, for den saks skyld), var kanakkas hos Kaare i går, med Petter, Lars og Francis samt sofasurferen John. En 29 år gammel naturfagslærer fra London, bosatt i Wales. En helt ny opplevelse å ha en voksen fyr på besøk, ikke bare disse tjuetoåringene som skal "save the world, dude". Hadde en så fin skravlefrokost at den ble til lunsj og så til ettermiddagsmat før vi ga oss.

På søndag skal jeg i dåp, Louises baby skal få vann på hodet og dermed ikke risikere å bli stjålet av trollene.

Fikk dere hilst på Enrique på restauranten i Eiffeltårnet? Kjøpte dere Eiffeltårnpasta? Jeg fikk to poser i posten her om dagen. Spiste den ene med Seth men den andre er fortsatt i skapet.

Jeg tror Shawn var i San Sebastian i juni. Hvis du lurer på noe der kan du sikkert bare spørre ham gjennom fjesboka. Eventuelt disse andre menneskene her som har vært der :-)

Jeg savner deg! Har funnet en ny venn, men lover å ikke gjøre henne til ny kone. Pinkie promise og alt det der. Møtte henne i kebabkøen i natt, hun hadde mistet mobilen, nøklene, pcen, kjæresten og bestevenninnen den siste uka. Jeg foreslo at hun skulle komme og ligge på sofaen min, med joggebukse og mavekatt og drikke te med honning og snakke om hyggelige ting. Og i dag kontaktet hun meg sannelig, så til uken skal vi joggebukserere.

Oi, dette ble langt igjen. Men jeg lovte jo, før du dro, at jeg skulle skrive så langt hver gang. Man må holde det man lover.

Hittil i kveld har bråkenaboen spilt "Call on me" seks ganger. Her må det drastiske tiltak til, som Christine sa. Og så spiller de den der svenske båtsangen. Om Anna. Som er en båt? Jeg skjønner den ikke helt.

Og så har jeg dilla på reklamen for japansk pastasaus som du finner i navnelinktingen, Christine introduserte meg for den og nå er jeg hekta. Taaarakoooo!

Smask! Gleder meg til en helaften med deg/dere når dere kommer hjem. Helaften, sier jeg! Helaften.

Hilsen KoneLinn (som møtte Plog i går).